Jump to content
Werlins

Kjøpe ny PC. Noen som slår Komplett IMBA i190?

Recommended Posts

Etter å ha ventet i flere år har jeg nå nesten uimotståelig lyst til å kjøpe ny pc.
Valget ser ut til å falle på denne:

https://www.komplett.no/product/1139311/pc-nettbrett/komplett-pc/ferdigbygget-pc/komplett-imba-i190-gaming-pc

Noen tanker om den? Har noen sett noe (ikke selvbygg) som kan slå den til omtrent lignende pris?

Og er dette egentlig en god tid å kjøpe pc på, eller er det ny teknologi rett rundt hjørnet?

Nå har jeg en syv år gammel pc.

Hadde jeg hatt mer tid enn penger hadde jeg bygd selv. Nå har jeg mer penger enn tid, derfor. (Ikke at jeg har all verdens penger nå, men likevel.)
Og det er en diskusjon jeg ikke gidder, så please ikke ta den. Jeg vet at jeg kan få noe mer om jeg bygger selv, men det kommer jeg ikke til å gjøre.

Spiller ikke så mye, men noe. Hovedmotivasjonen er MS flight simulator 2020 og VR.

Annonse
Werlins skrev (47 minutter siden):

Og det er en diskusjon jeg ikke gidder, så please ikke ta den. Jeg vet at jeg kan få noe mer om jeg bygger selv, men det kommer jeg ikke til å gjøre.

Diskusjon? Hæ? 

Det var da bare et helt legitimt spørsmål fra Mickey_OT. Ikke noe å bli sinna for.

Forrige gang jeg spurte ble det kun en diskusjon om det. Og det er ingen vits :)
(Og nei, man imponerer ikke om man snakker om selvbygging ;) )

Men, det var ikke noe personlig mot Mickey, så beklager om han/hun tok det ille opp :)