Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg så en film for noen år siden .. dette var sann film og handlet om familie som ble terrorisert av noe overnaturlige ting .. kona i huset ble førts terreorisert etter hvert ble både sønnen og mannen det å, de fikk både prest og exorsist utdiver men ingen tin hjalp det var mange vitner til dette. så om filmen endet at de flyttet fra huset fortsetter denne terroriseringen,

 

Jeg kan ikke huske navnet på filmen og det er litt vanskelig å forklare om filmen.

 

Håper noen kan hjelpe meg

 

Hilsen

Kittamagg

 

Minner stort på The Entity. En "usynlig" vesin som voldtar og terroriserer dama. Hun flytter med den følger henne overalt og de som står i veien får svi...slutter med at militæret eller goverment hjelper til å stoppe den.

Filmen skal vist nok være bassert på sannhistorie og avslutter med info om folkene.

 

Tror ikke det er Poltergiset siden den handlet om kunn det huset.

Lenke til kommentar
Er på jakt etter navnet på en svensk film. Den handler om en gutt på rundt 14 år som møter en engel. Engelen gir han en spesiell kraft, slik at gutten kan ønske seg hva som helst ved hjelp av fingeren sin. Mer husker jeg ikke.

 

Kansje det er Mirakel ?

Det er den filmen jeg synest passer best med beskrivelsen din,eneste er at den er Dansk og ikke Svensk :hmm:

Jepp, var den. Takker!

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg så en film for noen år siden .. dette var sann film og handlet om familie som ble terrorisert av noe overnaturlige ting .. kona i huset ble førts terreorisert etter hvert ble både sønnen og mannen det å, de fikk både prest og exorsist utdiver men ingen tin hjalp det var mange vitner til dette. så om filmen endet at de flyttet fra huset fortsetter denne terroriseringen,

 

Jeg kan ikke huske navnet på filmen og det er litt vanskelig å forklare om filmen.

 

Håper noen kan hjelpe meg

 

Hilsen

Kittamagg

 

Minner stort på The Entity. En "usynlig" vesin som voldtar og terroriserer dama. Hun flytter med den følger henne overalt og de som står i veien får svi...slutter med at militæret eller goverment hjelper til å stoppe den.

Filmen skal vist nok være bassert på sannhistorie og avslutter med info om folkene.

 

Tror ikke det er Poltergiset siden den handlet om kunn det huset.

Kjempe det er denne filmen .. og den var utrolig god så jeg får se om jeg får kjøpt den noen steder her i Norge.

 

Jeg har ett til spørsmål prøver å finne ut hvor jeg kan kjøpe miniserier der ikke jeg trenger å betale toll til å få de inn i landent. det er spesielt 3 serier jeg så får mange år siden . Return to Eden, Lace og The Thorn Birds , er det noen som vet hvor jeg får kjøpt de ... ønsker spesielt den første jeg skriver

 

Ellers takk for svaret

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg leter etter en europeisk film(spansk eller fransk kanskje) som jeg så i forbindelse med skolen. Husker ikke mye, men det jeg husker er at det er en veldig pen jente som spiller hovedrollen, som er veldig flørtete. Hun bor hos bestemoren sin og gutten i filmen prøver å bli sammen med henne. De kjører ofte rundt på en moped og filmen ender med at hun blir voldtatt av to venner av de mannlige hovedrollen.

 

Noen som har peiling i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg sitter nå her og surfer og kommer over en rekke morsommme bilder hvor Steve Ballmer er manipulert inn. Så kommer jeg over dette bildet og er svært så nysgjerrig på hvilken film det er hentet fra?

post-136301-1232010304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tusen takk. Er nå lagt til "skal kjøpes"-lista. :thumbup:

Husker å ha sett klipp fra den da jeg var liten og var skikkelig begeistret, men hadde glemt den fram til jeg så det bildet der.

Lenke til kommentar
Er på jakt etter navnet på en svensk film. Den handler om en gutt på rundt 14 år som møter en engel. Engelen gir han en spesiell kraft, slik at gutten kan ønske seg hva som helst ved hjelp av fingeren sin. Mer husker jeg ikke.

 

Kansje det er Mirakel ?

Det er den filmen jeg synest passer best med beskrivelsen din,eneste er at den er Dansk og ikke Svensk :hmm:

Jepp, var den. Takker!

Hei

Jeg sendte inn ett spørte ett om noen kunne hjelpe meg hvor jeg kan kjøpe disse filmen

Mini serier The Thorn Birds, Lace og Return to Eden, jeg har mang andre serier jeg ønsker å kjøpe men den siste jeg skriver her ønsker jeg meg mest ... og må helst ha den inne tirsdag ..(jente kveld med både å stelle anskittet med kremer mm og se en fantastisk god serie, Hjelp

 

Hilsen

kittamagg

Lenke til kommentar

Den filmen jeg tenker på har det gått litt reklame for på tv, sikkert tv3 eller noe. Den handler om en litt vill rik amrikansk jente som blir sendt på kostskole i england (?). På reklamen virker det som om hun skal gjøre at hun kan for å bli kastet ut, men så blir hun forelsket.. Noen smo husker hvilken det er?

Lenke til kommentar
Det var litt av en beskrivelse,har du noe mer å gå på ? ;)

Har ikke sett den, men har hørt om den og det noe greier med at hovedpersonen dør i starten av filmen i et fly også er det ingen som vet hvorfor også viser det seg at han døde for å redde de andre på flyet ellerno.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg leter etter en europeisk film(spansk eller fransk kanskje) som jeg så i forbindelse med skolen. Husker ikke mye, men det jeg husker er at det er en veldig pen jente som spiller hovedrollen, som er veldig flørtete. Hun bor hos bestemoren sin og gutten i filmen prøver å bli sammen med henne. De kjører ofte rundt på en moped og filmen ender med at hun blir voldtatt av to venner av de mannlige hovedrollen.

 

Noen som har peiling i det hele tatt?

Skjønner hvilken film det er snakk om, men klarer ikke å huske navnet på filmen. Fant den ikke med et raskt søk på imdb heller. Men jeg vet at filmen er fransk, og at handlingen er lagt til Marseille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...