Gå til innhold

TEST: Cat S52


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

Glasset i skjermen er Corning Gorilla Glass 6 – samme type glass som også brukes i veldig mange andre mobiltelefoner. Altså ingenting spesielt med det. Glasset regnes imidlertid for å være noe av det kraftigste som finnes, men helt uknuselig er det ikke. Det er en liten forhøyning rundt kanten som beskytter skjermen hvis telefonen faller ned på et plant underlag. Men skulle du miste telefonen med skjermen ned, og skjermen treffer en spiss stein, da vil det sannsynligvis gå galt. 

Takk for den kommentaren om produktet. Det er jo egentlig den viktigste saken.

Har aldri hatt trøbbel med LG Spirit LTE skjerm, den har tålt mye synes jeg.

https://www.gsmarena.com/lg_spirit-7052.php

Beste skjermen jeg har hatt på knusbarhetstøffhet. Og den var kun på Corning Gorilla Glass 3. Nyere Gorilla Glass versjoner er dårligere enn ihvertfall 3 generasjonen av glasset på akkurat denne modellen. Eller man kan si at min uttalelse kanskje er for subjektiv, og at jeg har vært for heldig og behandlet den for pent. Den tålte ihvertfall en mengde fall ned på bakken, skjermen knuste aldri. Har vel en mobil med 5 generasjonen av glasset nå. Der sprakk glasset allerede etter noen få ukers bruk. På denne https://www.gsmarena.com/nokia_8-8522.php

Lenke til kommentar

Er det vanntette kontakter uten lokk som på S61?

Det er nok en mer holdbar løsning enn lokk som etterhvert detter av, eller får rusk i pakningen og lekker når man får telefonen under vann.

Har en S61 som jeg har hatt i et par måneder.

Telefonen tåler mye, men ikke idiotiske oppdateringer.

Den var super i begynnelsen, men så kom android 9 og lagde mye problemer.

Ustabil dekning og funksjoner som er borte.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...