N-4K0 Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 @TheDarkSapling - SCM - hæ? Det er ikke en ting jeg har hørt om. Du nærmer deg i hvertfall. A*U*INIU*S****RIN* T, Hode
N-4K0 Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 Heller ikke noe jeg har hørt om. Svaret er en spesifikk ting, men ikke ting som i gjenstand. A*U*INIU*S****RIN* T, Hode
Scarvo Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 Jeg hadde heller ikke hørt om mitt forrige forslag. Var bare et forslag i blinde. Aluminiumssikring?
N-4K0 Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 Nope. Jeg anbefaler å gjette på bokstaver istedet. A*U*INIU*S****RIN* T, Hode
N-4K0 Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 Scarvo skrev (Akkurat nå): Aluminiumslegering? Riktig.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Scarvo skrev (12 minutter siden): Aluminiumslegering? Det har ikke jeg hørt om. Hva er det? Jeg finner ikke det ordet på Google. Endret 11. februar 2020 av TheDarkSapling - SCM
Scarvo Skrevet 12. februar 2020 Skrevet 12. februar 2020 Jeg vet heller ikke hva det er. Samma det, oppgaven er løst. Noe jeg nettopp har mottatt i posten ** *** ** **** ******* ****.
N-4K0 Skrevet 12. februar 2020 Skrevet 12. februar 2020 Aluminiumslegering er en legering av metall, i dette tilfellet aluminium. Rett og slett en sterkere form av metallet. Jeg antar det er det de bruker i motorer hvor motorblokka er av aluminium for å spare vekt. Jeg ser nå at det skrives uten S, kanskje derfor google ikke ga noen treff for deg, Sap. https://no.wikipedia.org/wiki/Aluminiumlegering ------------------------------------- A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå