Gå til innhold

Hangman


SprengeMobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Ny sesong av Førstegangstjenesten.

For øvrig syns jeg det må gå an å tåle én kommentar om noe så ubetydelig som en manglende bokstav.

Jeg hadde egentlig ikke lyst til å ta den oppgaven. :( Jeg venter heller til en annen gang jeg får muligheten. Det var egentlig lite vits å komme med rett svar da oppgaven allerede var avbrutt. Akkurat nå risikerer jeg vel å bli rapportert. :( 

Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (4 timer siden):

Jeg avbryter denne oppgaven fordi jeg ikke liker å bli pirket på, slik som TheDark. Så kan hvilken som helst person få neste oppgave.

Jeg lot være å tippe ordet siden det ikke passet å styre en oppgave nå, men skulle bare si fra at det manglet en bokstav. Det var ikke for å lage dårlig stemning. Og det er da vel heller ingen som rapporterer deg for det der?

Lenke til kommentar
Åsgårdsreia skrev (32 minutter siden):

Jeg lot være å tippe ordet siden det ikke passet å styre en oppgave nå, men skulle bare si fra at det manglet en bokstav. Det var ikke for å lage dårlig stemning. Og det er da vel heller ingen som rapporterer deg for det der?

Nei, jeg likte ikke helt å bli minnet på en manglende bokstav, etter en tidligere hendelse i denne tråden. Å rapportere vil vel være lite vits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...