Gå til innhold

På utkikk etter en MacBook til studier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. er på utkikk etter en macbook til studier, men leser at de nyeste modellene får en del kritikk. Så jeg lurer på om det kan være bedre å kjøpe brukt? Så jeg ønsker å høre hva folk her in tenker er det beste valget for en ren studie Mac.

Hvilken kritikk tenker du på da? Det er vel i hovedsak tastaturet som får noe kritikk, men jeg ville ikke kjøpt brukt bare for å få en maskin med det gamle tastaturet. Du vil ikke ha forrige generasjon MacBook Air, det er en ekstremt utdatert maskin. Og på MacBook pro må du helt tilbake til 2015 modell for å unngå dagens tastatur.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv en 2017 MBP med det nye tastaturet, har hatt den i snart 2 år, og kan ikke si jeg har merket noe til problemer. Eneste problemet jeg har hatt, er at en del som «styrer» hardware feilet, så macen fant ikke igjen batteriet. Fikk byttet dette på garanti.

Har også en 2013 MBP retina som fortsatt funker fjell, til tross for at batteriet har svulmet. 

 

Økosystemet til Apple er jo egentlig helt fløte, når jeg ser hvor godt synkronisert min MBP, IPad Pro og IPhone X er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...