Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne stoffbit med antibiotikasalve etter trekking av visdomstann.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Skal fjerne stoffbit med antibiotikasalve som ble satt inn i gropen etter operasjon for å fjerne visdomstann.

 

De har egentlig sagt at jeg skal fjerne den selv, men tannlegen sa at jeg kunne komme innom å få de til å fjerne den dersom jeg ikke ønsket å gjøre det.

 

Nå ringte jeg innom idag (skulle fjernes etter en uke) og hun sekretæren prøvde å presse meg til å gjøre det selv. Sa at jeg kunne ringe dersom jeg absolutt ikke fikk det til. Hun sa at tannlegen ikke var der før på torsdag, men at de kanskje kunne få en annen til å fjerne den.

 

Tingen er at jeg har dårlig øye-hånd koordinasjon, skjelver litt og har et speil ved vasken hvor jeg ser veldig lite. Må stå ganske langt unna og det er lite lys. Kommer altså ikke til å se noe særlig godt hva jeg gjør heller, i tillegg til det at jeg er klossete og har dårlig øye-hånd koordinasjon. Jeg forstår at det ikke er et kjempevanskelig gjøremål ellers.

 

Er det bare å ringe tilbake om noen dager å be på nytt om å få komme innom? Har også litt smerter fra kjeven fortsatt. Merkelig nok hadde jeg ikke noe særlig smerter etter inngrepet, men det har vært stabilt litt smerter siden da. Synes ikke at det har blitt merkbart mindre smerter siden inngrepet. Hadde vel egentlig satt pris på om de kunne se over området sånn mtp infeksjon eller andre komplikasjoner, men jeg går ut ifra at de vil ta betalt for ekstra arbeid. Det er egentlig ikke krise for meg.

 

Er det normalt å ha tett nese og vondt i øret på samme side som man har trukket visdomstann?



Anonymous poster hash: 0b30c...d3f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...