Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ønsker meg en ny mobil og vil prøve noe helt nytt..iphone. Har lenge vært veldig skeptisk men etter kjøp av ipad så er jeg helt frelst og liker operativsystemet. Min nåværende mobil er huawei mate 10 pro og er egentlig veldig fornøyd. Den tar bra bilder og jeg må lade den sjeldent. Har snust litt på en eldre iphone, 8 plus. Syns designet på denne er finest og har en litt finere pris. Er dette et bra valg? Syns det er viktigst med et kamera som tar bra bilder og at det er lite feil (det er dette som har gjort at jeg har vært skeptisk). Og hvordan er batteritiden? Min nåværende har 4000 mAh mot 8 plus son 2700, så skjønner at den er dårligere. Fint å høre fra dere som har testet både denne iphonen og huawei mate 10 pro til sammenligning. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke finn på å kjøpe første 6-serien p.g.a bendgate (dårlig stivhet i aluminiumen). Ipadrehab som driver å reparerer produkter fra eplehagen hele dagen anbefaler faktisk iPhone SE. Denne innholder A9 chipen som er kjapp, kjører siste iOS og har liten formfaktor med 4" skjerm. Grei liten telefon, men kameraet er ikke all verden. Faktisk bedre på video (4K). Frontkameraet er også mediocre. Lyden på denne er god og den har faktisk en hodetelefonutgang(!).

 

Det som virkelig har blitt bedre over tid er kameraene. Bildene blir bedre jo senere modell.

 

Ikke noe minnekortstøtte på iPhone så tenk igjennom hvor mye plass du trenger før du shopper en iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...