CetOr Skrevet 18. oktober 2019 Skrevet 18. oktober 2019 Ser at Samsung kjører kampanje hvor man får med en s10e ved kjøp av enkelte Samsung tv'r. Nå er det slik at jeg er på utkikk etter en TV, og har sånn passe behov for ny telefon. Men egentlig ikke. Er dette tilbudet bra? Er tv'n i seg selv verdt prisen? https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/22881/samsung-75-q60r-4k-uhd-qled-smart-tv-qe75q60rat-2019?scid=Pricecomparison2989_2_False&utm_id=Pricecomparison2989_2_False#
Schibstedsugerja Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Vel, du får telefonen for 4000,- hvis du sammenligner prisen på TV med andre butikker. Men du vil garantert kunne spare noen tusenlapper på å vente til black friday
CetOr Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Skrevet 19. oktober 2019 Tenkte i utgangspunktet å kjøpe en TV nå, og jo mindre det kommer noen veldig attraktive tilbud på Black friday så beholder jeg den. Hva om man kjøper denne pakken, og leverer Tv'n tilbake innen 50 dager? Vil Samsung kreve den brukte telefonen tilbake tro?
Svein M Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Ser ut til at tv koster ca 18000 https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5065696 Og mobil ca 6000 https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5057278 Du må sikkert levere inn begge eller ingen ja.
Mr D Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 (endret) Regner med at man kan beholde telefonen selv om TV-en returneres. Man kjøper TV-en hos Elkjøp eller annen autorisert forhandler. Deretter må man fylle ut skjema hos Samsung, som sender telefonene i posten ved hjelp av et logistikkfirma. Det står ingenting i vilkårene for kampanjen om eventuell retur, og Samsung har ingen kontroll på butikkenes returer. For Elkjøp eller annen forhandler har det heller ikke noe å si da de får igjen TV-en de solgte ved retur, og de har ingenting med utsendelsen av telefonen å gjøre. Når den returnerte TV-en selges igjen, kan ikke den nye kjøperen benytte seg av denne kampanjen da serienummeret allerede er brukt. Edit: Rettet meg selv da jeg ikke leste grundig nok. Men er usikker om/hvordan det kan følges opp. Endret 19. oktober 2019 av Mr D
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Det står ingenting i vilkårene for kampanjen om eventuell retur, Les punkt 16.1 en gang til: 16.1 Arrangøren kan kreve tilbake en utlevert Samsung Galaxy S10e Prism White (SMG970FZWDNEE) innen 30 dager, dersom kampanjevaren blir returnert.
CetOr Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Skrevet 19. oktober 2019 Ganske interessant. Lurer på hvordan Samsung skal fange opp dette.
Mr D Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Les punkt 16.1 en gang til: 16.1 Arrangøren kan kreve tilbake en utlevert Samsung Galaxy S10e Prism White (SMG970FZWDNEE) innen 30 dager, dersom kampanjevaren blir returnert. Auda. Takk for korreksjon. Hvordan klarte jeg å ikke få med meg det. Ser da ikke så dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå