Gå til innhold

GhosT Recon Breakpoint


Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd å spille noen dager, syns jeg dette var litt kjedelig.

Man blir ofte disconnectet fra server, noe som fører til at evt savegames går rett i glemmeboka.

Spillet ser ikke bra ut, jeg har et rtx 2060 og innstilling på Very High.

All tåken og lyset gjør at man får hodepine av å se på. Fargene er blasse.

En blanding av Witcher 3 og wildlands, med fxaa, masse tåke og blur, og sola rett i trynet hele tiden

Ultra ble for tregt og sluggish.

Sikkert mulig å fikse på dette, men det er mer.

Motstanden i single player er helt drit.

Jeg har ennå ikke blitt rushet av "unidad" som spawner ut av intet, men isteden

er det mulig å plaffe ned hvem som helst fra avstand, uten at de prøver å gjemme seg,

eller gjøre motstand.

Innimellom plaffingen må man legge seg ned og rulle seg i gjørma, fordi det flyr droner og dronefly og helikopter over alt og de spotter deg konstant.

Og det er Boss-Fights ??? I et Ghost Spill   :hmm:

"Multiplayer", dvs "Pay-To-Win" har jeg ikke prøvd, Ubisoft må jo først få serverne opp og gå,

og helst komme med noen patcher.

Vil du ha et Ghost Recon, er Wildlands akkurat nå, bedre enn Breakpoint.

 

eDIT 2: hAR PRØVD litt mer, virker som serverne klarer lasten nå, så man slipper disconnects, men singleplayer vs. flyvende bots er jo verre enn unidad i Wildlands, det er insta death. Jeg syns bildet er bedre, selv om jeg ikke har gjort noe, men kanskje jeg har blitt vant til drittten.

Å finne ut hvordan din egen Drone virker, er noe du må på Youtube å gjøre.

Her har Ubisoft gjort en fryktelig dårlig jobb. Det burde vært enkelt å vise folk hvordan de kunne launche dronen, tagge folk og foreta sync shots. Men det er faen meg umulig å finne ut i det rotete og RÆVVA menyen deres.

 

Edit: Menysystemet er veldig uoversiktlig, virker som de har fylt på med alt fra Division 2 pluss litt til.

I det hele tatt minner mye av spillet om Division 2.

Endret av Karamell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...