Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Ny pc stol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw, er kanskje ikke så lurt med skinn. Det blir jo klamt og slik når man sitter i shorts(sommeren)

 

i den stolen jeg fikk til jul, som er ganske digg :)

så er det et sånnet veldig godt stoff, vet ikke hva det heter siden jeg ikke kan så mye om stoff :p

menne ligner litt på kort-håra fløyel, eller veldig veldig mykt lær.

kanskje muffins, men det er veldig godt å ta på

Lenke til kommentar
btw, er kanskje ikke så lurt med skinn. Det blir jo klamt og slik når man sitter i shorts(sommeren)

 

i den stolen jeg fikk til jul, som er ganske digg :)

så er det et sånnet veldig godt stoff, vet ikke hva det heter siden jeg ikke kan så mye om stoff :p

menne ligner litt på kort-håra fløyel, eller veldig veldig mykt lær.

kanskje muffins, men det er veldig godt å ta på

Kor finner eg den då`??

BTW eg lurer på den Stol til 1000 kr :love:

Lenke til kommentar

http://www.rabami.com/product_details.aspx?id=59

jeg har den derre: R31, koster ca 5000kr.

 

 

den gamle stolen min kom fra biltema og kosta ca 1k

men det som var dårlig med den var at den "sank isammen" altså alt det mye i setet flyttet seg ut til kantene, så det ende opp med at jeg satt på en treplate :p

så vik unna produkter med laber kvalitet :thumbup:

Endret av RIP
Lenke til kommentar

Ikke kjøp noen stol som ikke kan ta av armlener. For å kunne sitte noenlunde godt må du sitte tilbakelent og avslappet med ryggen i stolen. Overarmene skal henge rett ned, albuene bøyd 90 grader langs siden og peke rett frem. Dette innebærer at du må ha touch tastatur og sitte med fanget under bordet. Armlener blokker for dette og du må velge mellom å ha enten en god stiling for ryggen eller for skuldre/armer/hender.

Dette er min erfaring iallefall, det beste er selvsagt å prøve stolen din en ukes tid på skrivebordet ditt før du kjøper.

Lenke til kommentar
http://www.rabami.com/product_details.aspx?id=59

jeg har den derre: R31, koster ca 5000kr.

 

 

den gamle stolen min kom fra biltema og kosta ca 1k

men det som var dårlig med den var at den "sank isammen" altså alt det mye i setet flyttet seg ut til kantene, så det ende opp med at jeg satt på en treplate :p

så vik unna produkter med laber kvalitet :thumbup:

Det synes jeg var dyrt.

 

Men så veldig stiv ut i ryggen så det gjørt vondt. Men skal ikke si noe, har ikke prøvd den :wallbash:

Lenke til kommentar
Ikke kjøp noen stol som ikke kan ta av armlener. For å kunne sitte noenlunde godt må du sitte tilbakelent og avslappet med ryggen i stolen. Overarmene skal henge rett ned, albuene bøyd 90 grader langs siden og peke rett frem. Dette innebærer at du må ha touch tastatur og sitte med fanget under bordet. Armlener blokker for dette og du må velge mellom å ha enten en god stiling for ryggen eller for skuldre/armer/hender.

Dette er min erfaring iallefall, det beste er selvsagt å prøve stolen din en ukes tid på skrivebordet ditt før du kjøper.

Ka du meiner ukes tid??? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...