Gå til innhold

NFSU patch

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan man få tak i NFSU patcher?

får ikke spillet til og starte har prøvd alt, men tenkte at det kanskje finnes noen patcher som kan hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, jeg KLARER bare ikke å dy meg.

Om du ville være så vennlig å bruke den lange grå loddrette streken på høyre side av vinduet (den som vi garvede surfere kaller en "scrollbar") og bla en HALV side ned vil du finne åtte tråder som handler om det samme. Det tar ca. 30 sekunder å se igjennom alle, fordi alle ender etter to-tre poster, enten fordi de er stengte eller fordi de har fått svar på det de skulle ha svar på.

Nå, skulle ikke dette funke, kan du alltids prøve søke-funksjonen her, den ble renovert for et drøyt år sida, og funker nå alldeles utmerket.

La oss ta matta sammen: 8*30 sekunder (for å sjekke tråder) pluss til sammen 30 sekunder ekstra for å hoppe mellom dem. Det blir cirka fem minutter. Evt ekstra søk vil ta maks et ekstra minutt.

Hva er best, bruke seks minutter på å finne svaret selv, eller å lage ENDA EN JÆVLA (sorry) SØPLEPOST OM NOE VI HAR HØRT OM MILLIONER AV GANGER FØR? Og ikke minst, hvor lang tid tar det å vente på et seriøst svar? Har det gått seks minutter siden du postet?

Er det for mye å forlange litt orden og system?

Takk, og fortsatt god forum-jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...