Gå til innhold

Doom3: kommer det snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Gamespot står det at Doom III kommer 14 april 2004. Dette er omtrent samme tid som når Half Life 2 kommer og dette kommer til å bli spennende å se hvem som stikker av med seieren. Jeg personlig synes Half Life 2 er et mye bedre spill av det jeg har sett spilt (beta) og hørt. Det er ingen TVIL om at begge disse spillene kommer til å bli veldig bra.

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at Doom 3 skulle utsettes til 2005 på grunn av økonomiske problemer. Gamer.no skrev en artikkel om det så vidt jeg husker.

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3579

 

Det er bare å bruke søkemotoren vår :-)

Trodde id-software finansierer seg selv slik som Valve gjør eller?

For å bli mest mulig uavhengig av utgiver, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at Doom 3 skulle utsettes til 2005 på grunn av økonomiske problemer. Gamer.no skrev en artikkel om det så vidt jeg husker.

Skjønner logikken bak utsettelsen, men allikavæl er det noe som skurrer.

 

Bruke lenger tid for å spare penger? Føles bare feil...

det kan ha noe med en tankegang, som går på dette.

f.eks. på rema så tok vi lønna for vareopptellingen, som skal være neste år, på desember lønningen, sånn at lønnskostnadan for 2004 skal bli mindre, så vi kan tjene mer :) kanskje id gjør noe av det samme om de venter med å release det til 2005, ellers så rabbler jeg bare :yes:

Lenke til kommentar
Tror det kommer i mars. I såfall kommer mars til å bli super-måned nr. 1 :w00t: .

Doom 3, Twin Snakes, og MGS3. Hvis MGS3 og Doom 3 ikke blir utsatt da. Twin Snakes holder de på å fjerne bugs fra as we speak. :thumbs:

Kan love deg med 100 % sikkerhet at MGS 3 ikke kommer da. :(

My word Stryder..

Ikke greit og tenke på slike ting for oss hardcore MGSfans...

Huff..

 

Ontopic:

Vi er vel nesten heldige om vi får se doom3 før sommeren(04), veldig heldige.

Men hvist utviklerene fortsetter og utsette spillene sine på denne måten vi ser nå, så vil de rettogslett være utgått på dato innen de lander i butikkhyllene.

Den tiden de bruker på og fikse småfeil og forandre textures ol.

Gies det ut mange spill som kan inneholde mange av "wow" faktorene som

f.eks Doom3 har, og når vi får det er det plutselig ikke så veldig "wow!" lengre, iogmed at mange andre spill i mellomtiden wow ideene har røvet "wow" ideene.

 

Håper dere fatta noe..

Hilsen :cry: lei fan..

Lenke til kommentar

Spillet kommer i april 2004. Ferdig med den saken. Allt dette tullet med at "det kommer når det er ferdig", er jeg lei av å høre.....

Det kan selvfølgelig bli utsatt, men det tror jeg ikke. Det er bare til å vente å se hva som skjer. Det blir for dumt å spørre om når et spill kommer....

Det kommer når det kommer, og det blir nesten alltid utsatt.

 

De som ikke har tolmodighet til å vente, kan bare drite i hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...