Gå til innhold

det klikket for naboen...


Anbefalte innlegg

Er kommet i en litt kjedelig situasjon... en nabo har anmeldt meg og samboeren for trusler/trakassering, grunnen til dette er kattene som VI eier.
Over en periode på et 2-3 år har denne eldre damen ofte (omtrent daglig) spesielt tatt den ene katten inn til seg, kanskje ikke noe stort problem på en måte, men når dette utarter seg til at vi nesten aldri ser katten vår igjen, om om den kommer så ofte ikke før ved 23 tiden når vi skal gå i seng blir dette et stort irritasjonsmoment.
Vi har gjentatte ganger (mange...) gitt uttrykk for at dette absolutt ikke er greit, og at vi ikke ønsker at hun skal ta kattene våre inn og gi dem mat, dette stiller hun seg helt uforstående til og sier at de bare "smetter inn", da er rart de ikke bare "smetter" inn til de andre naboene vi har. I tillegg setter hun ut store matskåler både foran og bak huset sitt, greit nok at hun har også selv katt, men denne er veldig sky, og ikke kosete slik som våre katter er. I tillegg har kattene våre ofte blitt dårlige i magen, noe som har resultert i veldig myk/våt avføring...
Siden hun gjentattete ganger har fått beskjed om å ikke ta inn kattene våre, siden vi selv har lyst til å ha de, blir vi lei og frustrerte over dette.
For litt over en uke siden ble det observert at hun sto og lokket inn ene katten vår, og at han gikk inn.. samboeren min gikk da bort og sa at dette er IKKE greit, og igjen at hun IKKE må verken ta de inn eller gi dem mat. Dette har hun nå altså tatt som en trussel/trakassering og anmeldt både meg og ham til politiet, selv har jeg ikke snakket med henne på over ett år....
Hva hadde du gjort i en slik situasjon, og kommer hun noe vei med anmeldelsen??? (Som i alle fall vi synes er helt grunnløs, spesielt siden hun på en fin og grei måte har fått denne beskjeden i flere år.)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...