Gå til innhold

Grave fiber selv dyrt og vanskelig?


Anbefalte innlegg

Liten oppdatering. Takker forresten for alle som kom med innspill.

 

Nei det er ingen private Eidsiva kunder i nærheten. For vi bor ganske adskilt fra folk, nærmeste blir blokk som ligger ca 100m unna. Men de har en egen sentral, på andre siden av sin egen blokk.

 

Jeg tror ikke jeg vil bestille fiber gjennom bedrift. Selv om jeg faktisk kunne gjort det, har faktisk et foretak som det kan bestilles gjennom. Men tror jeg skal prøve å ringe inn som bedrift, å bare høre om det er mulig. For hvis muligheten står på om man er bedrift eller privat kunde, så blir det en annen sak.

 

Det finnes ikke et firma. Som kunne gjort dette, uten å være bundet til Eidsiva, Telenor, Altibox etc.

At de liksom tar seg av jobben, med å finne ut om de kan grave for meg. Hvor de kan grave, og bare fikse alt. Så tar det større selskapet å kobler siste små bitene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du må jo først finne en leverandør av den linja du vil ha, du kan jo selv finne en graventreprenør som har kompetanse på slik graving, dog vil gjerne fiber leverandøren ha ett ord med i laget.

 

Ja det er litt av dilemmaet, for da blir det kun Eidsiva. Siden det var de som gravde, og la fiber fra den boksen og til legesenteret. De sa nei, og bare det og la på. Vet ikke om det betydde, den boksen eier vi. Og er kun til legesenteret, eller nei til graving. Eller Nei til alt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...