Jump to content
Nidar2

Hvordan virker sms-kopi hos ICE?

Recommended Posts

Vurderer å anskaffe tvilling-sim hos ICE da de tilbyr sms-kopi for innkommende sms. Dette betyr at man vil motta sms på begge telefonene.

Når kopien dukker opp på tvilling-telefonen vil da denne vises som en helt vanlig sms, eller vil avsender feks. være ICE eller hovednummer?

Den dukker opp som vanlig sms ?

Jeg hadde null problemer med dette hos ICE. Fungerte faktisk bedre enn hos Onecall. Men når du sender en sms fra en telefon, så vises den ikke som sendt på den andre.

• Like 1

Den dukker opp som vanlig sms

Jeg hadde null problemer med dette hos ICE. Fungerte faktisk bedre enn hos Onecall. Men når du sender en sms fra en telefon, så vises den ikke som sendt på den andre.

Akkurat hva jeg ville høre - takk for svar  :)

• Like 1

Funker hos OneCall på 3 sim hos meg, men måtte kontakte de for å fikse problem med mottak hos alle enheter i starten.

Jeg har forsøkt gjentatte ganger, men de har dessverre ikke fått til helt. Veldig bingo hvilke meldinger som kommer til telefon 1 og telefon 2. Og av en eller annen merkelig grunn så er det kun den ene telefonen med hoved simkort som mottar mms.

Høres kjent ut. Måtte til 2. linje support for å løse det hos meg, men etterpå har det virket nesten litt for bra. Nå tør jeg ikke å kontakte kundeservice i tilfelle de knotter til noe igjen :p

• Like 1

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke hovedsim i en router i perioder, men har forstått at man da feks. ikke får mms.
Er det andre ting som ikke vil virke som det skal?

Er det andre ting som ikke vil virke som det skal?

Så vidt jeg vet kan Bank ID på mobil kun brukes på hoved-SIM. Husker også at jeg ikke kunne bruke SMS bank (Sbanken) på telefonen som hadde tvilling-SIM.