Gå til innhold

2x DVI-D skjermer på 1080ti med kun 1 DVI utgang


Cool

Anbefalte innlegg

Er det noen måte å få dette til å fungere på? Har prøvd passiv overgang fra DP til DVI, men får ikke noe liv i skjerm nr 2. Kjøpte et billig skjermkort med DVI så jeg kan få brukt 2 skjermer, men samme hva jeg gjør så oppdager ikke hovedkortet det nye skjermkortet. Har prøvd bios og driver oppdattering, til ingen nytte.

 

Skjermene er 2 stk Yamakasi Catleap q270 24" 2560x1440, som fungerte ypperlig med mitt gamle skjermkort som hadde flere DVI utganger. Skjermene har ikke hdmi eller DP.

 

Hvorfor fungerer det ikke med skjermkort nr 2? for lite PCI lanes? har et Asus prime b350-plus hovedkort med Ryzen 7 1700x og en Samsung 960 evo m2 disk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er all informasjon jeg kan gi deg. Den ser ut som dvi-i, med riktig antall pins, om de faktisk er koblet til vet jeg ikke. Jeg kjøpte 2 adaptere for et år tid siden, og da sjekket jeg at de støttet dvi-d dual link før jeg kjøpte de. Det var ikke med noen ekstra informasjon, og embalasjen er selvfølgelig kastet, hvis ikke hadde huset vært fult av gammel embalasje til alt mulig rart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøv med passiv DVI-HDMI overgang

 

Jeg kjøpte en Supra hdmi til dvi-d overgang som støtter dual link, men får ikke noe bilde på skjerm nr 2 fordi, har også prøvd 2 forskjellige dvi-d dual link kabler. Win 10 viser at det er en skjerm der når jeg åpner nvidia kontrollpanel eller windows skjerminstillinger, men samme hvilken oppløsning jeg velger så blir det ikke noe bilde.

 

Kjørte alle 3 skjermene uten problemer før, når jeg hadde 2 gtx titan i sli. Den ene skjermen døde for en stund siden, men de 2 andre fungerer fint hver for seg, men ikke sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...