Gå til innhold

Jeffrey Epstein, Clinton og CIA


Anbefalte innlegg

Jeffrey Epstein er en sak vi ikke hører mye om. Norske medier velger ikke å gi denne  saken noe oxygen i det hele tatt. Jeffry Epstein er en pedofil sexforbryter som 'tok livet' av seg i et amerikansk fengsel. Dette er en historie rett ut fra en spion bok. Det er en helt utrolig historie som går tilbake til når Bill Clinton var guvernør i Arkansas og CIA operasjonen ut fra Mena flyplass med våpensmugling til Contras i Nicaragua var på sitt travleste. Les denne artikkelen og se hva disse menneskene har holdt på med i 30 år +,. https://www.mintpressnews.com/author/whitney-webb/

Endret av Oddvardm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem i media har drøftet Hr Epstein og hans 'lolita express'? Har jeg gått glipp av noe?

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det..?

 

Det har altså vært en av de største nyhetsakene i verden, både før og etter hans selvmord (om det var det - media har utallige artikler for og imot) - her i landet, så vel som i de fleste andre vestlige land.

 

Å hevde at "ingen snakker om epstein" blir omtrent som å si at ingen har fått med seg at Trump er blitt president i USA.

 

I den grad du faktisk ikke har fått det med deg - samtlige norske nettaviser tilbyr søk i sine arkiver om en går til sidene deres - gå dit og søk på 'epstein'.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det..?

 

Det har altså vært en av de største nyhetsakene i verden, både før og etter hans selvmord (om det var det - media har utallige artikler for og imot) - her i landet, så vel som i de fleste andre vestlige land.

 

Å hevde at "ingen snakker om epstein" blir omtrent som å si at ingen har fått med seg at Trump er blitt president i USA.

 

I den grad du faktisk ikke har fått det med deg - samtlige norske nettaviser tilbyr søk i sine arkiver om en går til sidene deres - gå dit og søk på 'epstein'.

Huff og huff. Kanskje de har nevnt noe om hva Whitney Webb skriver. Skal se på det, men jeg har ikke hørt noe i NRK. Har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...