Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN Messenger/Outlook Express


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, hver gang jeg starter opp maskinen starter også Outlook E<press opp, og inne i OE logger MSN-kontoen min seg på der, med en eldre versjon av MSN Messenger jeg har, dette er fryktelig irriterende da det ikke er bare jeg som bruker pc'en og skrur den på. Så hver gang noen skrur på pcen står min MSN på. Men når jeg selv bruker den, åpner jeg MSN og logger på, får da melding om at jeg er logget av fra den samme kontoen som ruller og går i OE.

Hvor fjerner jeg MSN Messenger fra Outlooken? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

 

Dette gjorde jeg og nå får jeg ikke webcam`et til å fungere. Jeg har lest at 6.1 trenger 4.7 til å fungere helt.

Nå får jeg ikke installert 4.7 heller. Jeg får bare opp at programmet må lukkes. Noen som veit hvordan jeg kan reinstallere 4.7?

Lenke til kommentar

har funnet ut at det ikke kan være pga at jeg fjerna 4.7. Sitter nå på en som jeg har gjort akkurat det samme på og her fungerer webkameraet helt fint.. Kan det være virus?

 

Jeg får error melding med ole32.dll når jeg prøver å starte webcam i 6.1 og wintrust.dll når jeg prøver å starte/installere 4.7 even....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...