Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke endret til standard farger i WIN10 (løst)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Satt og surfet litt rundt på min bærbare asus mens jeg med et halvt øye fulgte med på tv'en da jeg så at det var et program som het Eye Care Switcher.

Hmmm.....lurer på hva dette er tenkte jeg og trykket på knappen i menyen.

Plutselig ble alle fargene helt syke. Legger ved en liten screenshot for å illustrere.

 

Da jeg trykket på denne knappen så fikk jeg opp et lite varsel om "Eye care switcher on". Når jeg trykket den igjen så fikk jeg opp "Eye Car Switcher off", men fargene er de samme.

 

Det er ingen innstillinger som kommer opp når jeg velger dette og jeg kan heller ikke avinstallere dette programmet, ikke som jeg klarer å finne ut av ihvertfall.

 

Jeg har prøvd alle innstillinger for å rette det opp samt restartet pc, men intet hjelper. Disse fargene er her for å bli med mindre noen kan hjelpe meg.

 

Jeg har prøvd alle mulige temaer men det hjelper ikke på totalen. Får endret noen farger men iconer er like merkelige. Når jeg går inn på VG så er hele siden grønn og alle ansiktene er grønne!

 

Alle råd mottas med takk.

 

PS! Vet ikke hvordan det ser ut på de skjermene deres men jeg har strøket over noen ikoner med fargen rød. Når jeg sjekker i menyen for valg av fargeså står den på blå!

post-6992-0-20023800-1566853818_thumb.jpg

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...