Jump to content
Miss_star

Knust iPhone 8 - fjernslettet

Recommended Posts

Jeg har knust min iPhone 8. Skjermen ble etterhvert helt svart, før jeg fikk nullstilt telefonen og skrudd av finn min iPhone. 

Den skal sendes inn på forsikring og denne skal jo da være av. Jeg har vært inne på icloud og får fjernslettet iphonen, men hva slettes da? Nullstilles den til fabrikk? Er bildene fremdeles innpå? Og viktigst av alt, vil Finn iPhone skru seg av?

Har du full backup av hele telefonen i iCloud, så er det ingen fare. Har du fjernslettet telefonen, så er alt borte.

Men med backup i iCloud, så er alt der, og bare å laste ned, når din tlf er fikset.

Har du ikke full backup iCloud, eller Google Photos, så er bildene dine borte.

Har du full backup av hele telefonen i iCloud, så er det ingen fare. Har du fjernslettet telefonen, så er alt borte.

Men med backup i iCloud, så er alt der, og bare å laste ned, når din tlf er fikset.

Har du ikke full backup iCloud, eller Google Photos, så er bildene dine borte.

Takk for svar. Har heldigvis backup i icloud av alt. Jeg er litt mer "skeptisk" dersom jeg får igjen en erstaningsenhet så er det litt ubehagelig at min telefon er der ute med feks innlogget på nettsider, bilder og notater osv. Men disse blir da også slettet når jeg har valgt "slett iphone" i icloud, og godkjent at innhold slettes? Har ikke funnet gode kilder på nøyaktig hva som slettes.

Takk for svar. Har heldigvis backup i icloud av alt. Jeg er litt mer "skeptisk" dersom jeg får igjen en erstaningsenhet så er det litt ubehagelig at min telefon er der ute med feks innlogget på nettsider, bilder og notater osv. Men disse blir da også slettet når jeg har valgt "slett iphone" i icloud, og godkjent at innhold slettes? Har ikke funnet gode kilder på nøyaktig hva som slettes.

Du kan jo sjekke hos Apple support.