Gå til innhold

VPN-klient. Hvordan få det til å fungere?


Anbefalte innlegg

Hei.

I et forsøk på å gjøre ting så lovlig som mulig, så ønsker jeg å kjøpe et abonnement på ESPN+ istedenfor å streame. Greia er at det må brukes en VPN klient for å kunne gjøre dette. Jeg har installert en VPN klient i Chrome, og satt den til USA, men likevel sier nettsiden ESPN at jeg befinner meg i Norge. 

 

Har forsøkt på lignende flere ganger, men får det aldri til. Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken VPN er det du bruker?, gratis VPN er ofte veldig dårlig og veldig usikre. Jeg abonnerer på NordVPN og er fornøyd, har også brukt TunnelBear tidligere som også er en bra VPN. Disse kan brukes på mobil og PC og de har gratis prøveperiode.

Det var noen gratis fra Chrome utvidelser. Skal forsøke med Express VPN nå. Det er det i hvert fall 30 dagers fornøydhetsgaranti.

 

Men har forsøkt på mobil også, og da med betal versjoner. Fungerer fremdeles ikke.

Lenke til kommentar

De blokkerer mange VPN tjenester fant jeg ut - Men noe kan kanskje fungere: https://www.google.no/search?client=opera&q=espn+blocking+vpn&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Takk for svar. Virker som at det er vanskelig å omgå det uten en god porsjon innsats. Kjipt at det ikke er mulig å se en del innhold uten å bruke ulovlige streamer. Vil gjerne betale dersom det finnes gode alternativer.

 

Takker for svar ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...