Gå til innhold

Trance musikk


house

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shane - Tojours (Short Cut) er sinnsykt rå...

 

 

Ellers kan du gå inn på http://www.tranceaddict.com (En side som er fullt lovlig) å laste ned der.

 

 

Det jeg har postet her kan bli oppfattet som en oppfordring til warez. Men jeg kan si her og nå, at det er det ikke. Hvis du vil lytte til Trance, så kjøp plata. Men så må man huske på at i Trance miljøet er mp3 distribuering mer tillat enn i popmiljøet..

Lenke til kommentar

Hallucinogen (sjekk ut Shpongle samtidig, samme fyr med et annet prosjekt som suger hjernen din ut av hodet :smile: !!!!

 

Infected mushroom

 

Juno Reactor

 

Astral Projection

 

transwave

 

Dette er psychedelic trance som får fart på ehhh??"rocke"-foten din... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-05 16:17, MiraQdata skrev:

Hallucinogen (sjekk ut Shpongle samtidig, samme fyr med et annet prosjekt som suger hjernen din ut av hodet :smile: !!!!


Infected mushroom


Juno Reactor


Astral Projection


transwave


Dette er psychedelic trance som får fart på ehhh??"rocke"-foten din... :wink:



 

 

du har hørt om GOA før ? dvs. det er en ØY ett sted i denne verden, hvor det er party noen dager i året, da er det full narkobruk og goa på scena.. DEILIG! :grin:

 

 

Housey

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hvorfor gidder dere klage på andres musikksmak når det ikke er det som er spørsmålet? Han spurte om noen visste om noe bra trance ikke hva dere syns om trance..  :grumpy:

:yes: enig

slik skjer alt for ofte

selv liker jeg ikke trance, men siden han spurte om jeg visste om noen gode trance sanger(noe jeg ikke gjør) så svarer jeg da heller ikke

(på spørsmålet)

 

 

 

note to self: lær å skriv mindre innviket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...