Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøp av airsoft/softgun


Chris Wrynn

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det er noe spesielt jeg må gjøre før jeg kan kjøpe airsoft/softgun her i Norge? Ønsker å bestille for første gang og er ikke 100% sikker på oppdaterte lover. Jeg er 24 år. Jeg har vært i psykiatriske systemer i mange år for ting som depresjon, angst osv. I fjor ble jeg spurt av legen om jeg eier våpen, noe jeg sa nei til (som er sant). Er det noe problem at en voksen person med noen mentale lidelser (som er svært vanlige) eier og bruker airsoft/softgun (i eget hus eller egnede steder, ikke offentlig)?

 

Vil tro det ikke er noe problem da det ikke er ekte våpen, men heller våpen som skyter luft kuler som, såvidt jeg vet, i hverstefall bare gjør vondt.

 

Men spør i tilfelle. Vil ikke risikere å bruke masse penger på det for så å ikke få beholde det.

Endret av Reekris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, bare å handle i vei.

 

 

www.gameon.no anbefales

Takk for raskt svar (til tross for at jeg postet det på feil plass). Er den siden jeg er på. Tenker å gå for noe billig og nybegynnervennlig, for å teste ut om det er noe for meg. Vil du si Arsenal SLR105 ARG er en grei start? Og en Beretta 90two springer for å ha en rifle og en handgun tenkte jeg. Har også lagt en portable target med i kurven, og 3000 0.20g 6mm BB kuler. Sikkerhetsbriller følger med i starterpakken SLR105 kommer i. 

Tenkte å holde meg under 1500kr for den første pakken jeg kjøper. 

Med tanke på budsjett, noe du ville gjort med handlekurven?

Om jeg liker det godt blir jeg nok å kjøpe noe av enda bedre kvalitet senere.

Endret av Reekris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...