Gå til innhold

Demo vare hos komplett


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for ca 2 uker siden 2 stk asus a7v600 hovedkort fra komplett.no, hovedkortene var brukt (demo-varer).

 

Jeg teste dem på 2 forskjellige maskiner, ingen av kortene funket, jeg fikk error 7 i windows instalasjonen.. also, det vart helt umuli å instalere windows (prøvde både 2000 og xp)

 

Jeg og en kompiss prøvde og prøvde, og ingenting virket, vi fann ut at kortene måtte være noe gale med så vi sendte dem tilbake. etter ca 1 uke fikk vi dem igjen, da hadde komplett.no testet dem, og de fann ingen feil. de hadde fått installert windows på dem og kjørt flere tester (bl.a. 3dmark).

 

Rart tenkte jeg, men likevel tenkte jeg jeg skulle gi det en sjangse til, jeg kobla til hovedkorte, på akuratt samme måte som jeg gjor sist, putta in boot cd/win xp cd å kjørte installasjonen.. ingen feil kom.. maskinen funka, har faktisk aldri hatt en så "feilfri win instalasjon" før, å nå sitter jeg på "nye" maskinen å skriver denne posten.

 

Jeg ville bare si at jeg har kjøpt demo vare hos komplett, og jeg er fårnøygd. selv om jeg tok feil med at kortet ikke virket, betalte DE porto.

Nå virker kortene, jeg slapp å betale noe extra, jeg fikk bra kundesupport.. Jeg er fårnøyd! :)

 

Finner du noe på demovare avdelingen på komplett.no skal du ikke ver redd. bare du er saklig i mailene tilbake dersom du har problem hjelper de deg.

:thumbup:

Endret av inSain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, var det som var så greit :)

 

jeg har sett en del poster om at folk er litt skeptiske til demo-varer. tenkte jeg skulle si fra hvordan det gikk med med, slik at andre og kan "stole" på komplett å kjøpe demo varer.

 

Jeg fikk hovedkorte for 520kr, orginalt kostet det vel rundt 900kr.

 

:D

Lenke til kommentar

Bestilte demo-hovedkort fra komplett, funka ikke :(

Kortet kom til komplett den 19.12.....og siden har jeg ikke hørt en pøkk.

Har ringt 2 ganger og fått beskjed om at "De holder på å teste det akkurat nå..." , det var en uke siden....buhu.

 

I rettferdighetens navn må jeg nevne at jeg fikk et ti4600 , da jeg egentlig bestillte et ti4200 demo1. Så ringte jeg for å klage! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...