Gå til innhold

Google presset til å lekke sin egen Pixel 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123879

Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ?

 

Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-)

 

Hvor har du det her fra?

Lenke til kommentar

 

Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ?

 

Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-)

 

Hvor har du det her fra?

Jeg skrev ikke at de fant opp den kameraløsningen, men iphone 11 får noe som ser litt lilt ut. Det var mitt poeng.

Lenke til kommentar

 

 

Google har vel sent ut bildene siden kamera konfigurasjonen ser omtrent lik ut som det som er lekket fra nye iphone. De vil sikkert ikke ha på seg at de har kopiert Apple ?

 

Akkurat som Apple ikke fant opp firkanter med runde hjørner, har de ei heller funnet opp den bundla kameraløsningen :-)

 

Hvor har du det her fra?

Jeg skrev ikke at de fant opp den kameraløsningen, men iphone 11 får noe som ser litt lilt ut. Det var mitt poeng.

Nå ser det ut at Dieter Bohn hos The Verge har lansert den samme teorien som jeg gjorde:

https://www.theverge.com/2019/6/12/18662941/google-pixel-4-leak-editorial-premium-high-end-phone

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...