Gå til innhold

The Gathering 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn.

You are number 955 in the queue, please wait.

yuuuuhuuuuu!

Skrevet (endret)

Dette er bare til å gråte av.

Fatter ikke ta det skal være så vanskelig å få ordentlig serverkraft, så slipper man all denne driten.

by the way...nr 107 i køen atm

Endret av B|Real
Skrevet

You are number 1967 in the queue, please wait.

Please Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 240 seconds.

1967 :wallbash:

Skrevet

heheh etter 4 minutter startet den å reloade... brukte over 1 min på det.... og jeg er fortsatt nr 955... dette er bare for dumt .... vet ikke helt mon jeg skal le eller grine.

Skrevet
Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds.

However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again.

The detailed system error was: '(111) Connection refused'

Vil den også reloade automatisk eller?

Skrevet
Si meg, har det alltid vært slik som dette når TG-billettene har blitt lagt ut?

Ja, i fjor bestillte eg maange timar etter utleggingstidspunktet, stod i kø i nokon dagar og vips fekk eg billett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...