akelbo 155 Report post Posted June 4 Gunner-spillere tåler en trøkk og bruker en minigun for å meie ned all motstand.The Division 2 introduserer en ny klassespesialisering 0 Quote Share this post Link to post
Rookie_NO 118 Report post Posted June 4 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... 0 Quote Share this post Link to post
Guybrush 3pwood 464 Report post Posted June 4 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille 0 Quote Share this post Link to post
Tåka 430 Report post Posted June 5 Spilte til lvl 27 så var det brått slutt syntes spillet er alt for repiterende og kjedelig så det var egentlig ganske kult først men blir fort lei! 0 Quote Share this post Link to post
Thomas Theodorsen 5 Report post Posted June 5 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille Jeg brukte raskt 100 timer i spillet, men som vi alle ser ut til å være enig i, det er ingen god grunn til å fortsette etter ett visst punkt... 0 Quote Share this post Link to post