Gå til innhold

Del 4 av Orac³ er ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jo lest den updaten for lenge siden, men det var i forumet. :ermm: Men nå har jeg lest den en gang til og det var like greit.

Artikkel versjonen kommer gjerne en stund etter at threaden blir oppdatert. G-gnome må tross alt sette sammen artikkelen. Aner ikke om han bare kopierer det han har skrevet i forumet, men hvis det er sånn det gjøres så tar det litt tid å browse igjennom en 60 sider. Hvor halvparten bare er poster som inneholder "OMG!!!!".

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at plexi ruler villt og ikke bare fordi jeg modder plexi'n min nå men fordi det ser prrrrro ut og spess når man gjør så mye som Orac...det må bare være den beste modden jeg har sett.... men har noen no tips til modd så si fra.. jeg skal legge ut work logg og alt det shitte som kreves men jeg har ikke kommet så langt ennå.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg hadde vert livredd for riper hadde jeg vært han! Hadde aldri turt og ta det med på link for eksempel selv om han sikkert ikke skal det...

Heter ****** ikke link!!!!! :scared:

 

Det heter LAN!!! :angry:

 

Najs prosjekt btw.......litt mye av det gode for min smak, men fy ****** så godt gjennomført!!

Endret av Jon A. Feet
Lenke til kommentar
Jeg hadde vert livredd for riper hadde jeg vært han! Hadde aldri turt og ta det med på link for eksempel selv om han sikkert ikke skal det...

Heter ****** ikke link!!!!! :scared:

 

Det heter LAN!!! :angry:

Kunne ikke vært mer enig med deg! :yes:

"link" er et plagsomt ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...