Gå til innhold

Jeg savner-Leken


Anbefalte innlegg

Sammer her.

 

Savner Mr-SG. Har han problemer med brukeren sin? Mener jeg fikk med meg at han skrev at han har glemt passordet sitt, i Jeg har,-leken på siden 196.

 

Det var hyggelig sagt :) Stemmer at jeg ikke husker passordet her inne men det er ikke grunnen til fravær de siste dagene. Jeg har ganske enkelt bare vært ekstremt opptatt i forbindelse med jobb. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner tiden min i Afrika.

Du fikk ordnet deg et nytt passord. Trodde først at du hadde litt problemer med brukeren din. Så bra at du fikk ordnet opp. Du var dypt savnet en liten stund. =3

 

Jeg har aldri vært i Afrikka, så det kan ikke jeg svare på.

 

Jeg savner tiden min i Estland, da jeg var med klassen min, da jeg gikk på folkehøyskole.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Samme her, savner ungdommen/barndommen da man bare syklet rundt i gata, dro på besøk til kompiser, ute og spilte fotball, satt ute og skravlet og hang til sent på kveld uten bekymringer og med hele livet foran seg. Nå møtes familien stort sett til jul, kompiser på fest, om man kan ikke besøke noen uten å anmelde sin ankomst i god tid. Logistikkabalen blir bare vanskeligere og vanskeligere etterhvert som folk flytter, får kjæreste, barn etc..

 

Jeg savner tiden før innvandring ble et problem.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...