Gå til innhold

Clinton sier Assange må forklare seg


Anbefalte innlegg

Konteksten er at hun fikk ubekreftet beskjed om Gadaffis død. Når hun så får det bekreftet reagerer hun på det viset. Jeg gjentar meg selv her nå, men følgene av hans død var destabilisering. Clinton var involvert i stor grad i påvirkningen av opposisjonen i Libya og direkte delaktig i styrtingen av Gadaffi. Dette er kjent stoff, om du bare er ute etter å flisespikke Clintons oppførsel i et kort videoklipp har vi lite å diskutere all den tid hun fører seg slik hun gjør.

Så dette er faktisk fortsatt din kilde for at:Hør nå: "Hillary er så fææææl" :lol:

Tips til deg: Kom deg sammen med antivaxxere og flatearth-idioter :( Lykke til :)

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dette er faktisk fortsatt din kilde for at:Hør nå: "Hillary er så fææææl" :lol:

Tips til deg: Kom deg sammen med antivaxxere og flatearth-idioter :( Lykke til :)

Voksent..... Den samlede lasten av alt hun har gjort er godt kjent for verden, jeg vet ikke helt hva det er du vil frem til?

Men nicket ditt er jo Vice, som mediehuset, så du er moralsk og etisk overlegen alle på forumet anyhow :)

 

Jorda er flat, vaksinering er samfunnsansvar i praksis, og Trump (jeg antar i alle sammenhenger at du elsker å hate ham?) har jeg ingen formening om annet enn at han virker veldig impulsiv. 

 

Ble dagen din litt bedre nå?

Lenke til kommentar

Voksent..... Den samlede lasten av alt hun har gjort er godt kjent for verden, jeg vet ikke helt hva det er du vil frem til?

Den samlede sytingen over hva hun påståelig skal ha gjort, er hverfall ganske stor. Men å legge fram noen troverdige kilder på hva hun skal ha gjort som er så fælt, det er visst ikke helt enkelt ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...