Gå til innhold

RYKTE: Apple skal lansere mindre iPhone-variant i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så giganttelefoner på 5,4" er "små" nå? :(

 

De får komme opp med noe bedre enn det om jeg skal bytte ut min SE. 

 

 

Vel, SE har en diagonal på ca 5,4". Så om de går for rammeløst design, så vil telefonens størrelse ikke egentlig være særlig større enn en SE (mens skjermen ville vært større).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oppgraderte min SE til XS nå. Likte SE veldig godt pga hendig størrelse, men skjermen var litt liten etter hvert. Selv om XS er den minste fysisk nå, så er den helt på grensa for min del. Så en ny i SE-størrelsen men med heldekkende skjerm burde bli bra.

Hadde tenkt å kanskje supplere med en iPad mini, men XS er trolig stor nok at jeg klarer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, SE har en diagonal på ca 5,4". Så om de går for rammeløst design, så vil telefonens størrelse ikke egentlig være særlig større enn en SE (mens skjermen ville vært større).

 

I så fall ville jeg heller hatt en telefon med 4" heldekkende skjerm og dermed mindre fysisk størrelse. Men på generelt grunnlag er jeg ikke glad i rammeløse design, det gjør det umulig å bruke en skikkelig bumper case i silikon (siden de går litt inn på rammen) og dermed øker faren for knust skjerm om man mister telefonen. Jeg ser utrolig mange store telefoner med knust skjerm i forhold til de mindre. Halvvert ramme kunne vært greit, men ikke mer. 

 

Og med hele telefonen som skjerm forsvinner også fingeravtrykksleseren. Tilbake til kode mao. og det er absolutt ikke positivt. FaceID er for lett å lure, det er ikke aktuelt å bruke. 

Lenke til kommentar

Håper flere følger etter, og at rammene forblir små, ikke sånn som Galaxy S10e, som er nesten like stor som S10, bare med mindre skjerm. 5-5,5" med "rammeløs" design er ideelt mener jeg, og jeg tror det er et undervurdert marked for det. Håper Google lanserer en Pixel som beskrevet over, men jeg holder ikke pusten for at det skjer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...