Gå til innhold

Nå mitt maks potensial


Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg har et maks potensial på nivå med Luka Modric men sliter med lysker som gjør at jeg presterer langt under det jeg er kapabel til men ingen leger viser interesse i å hjelpe. Prøvd å ta kontakt med fotballklubber i distriktet for å finne et lag å trene med uten hell. Burde fortsatt ha trent mottaket som jeg må bli bedre på og ikke er helt trygg på. Sliter med studiegjeld og dårlig økonomi så ikke så enkelt å bare betale for behandling. Folk så hele tiden på meg som en midtstopper som bare var god til å takle når jeg var yngre, noe som irriterer meg noe grenseløst.

 

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener jeg har et maks potensial på nivå med Luka Modric men sliter med lysker som gjør at jeg presterer langt under det jeg er kapabel til men ingen leger viser interesse i å hjelpe. Prøvd å ta kontakt med fotballklubber i distriktet for å finne et lag å trene med uten hell. Burde fortsatt ha trent mottaket som jeg må bli bedre på og ikke er helt trygg på. Sliter med studiegjeld og dårlig økonomi så ikke så enkelt å bare betale for behandling. Folk så hele tiden på meg som en midtstopper som bare var god til å takle når jeg var yngre, noe som irriterer meg noe grenseløst.

 

Hva burde jeg gjøre?

 

Spise søppel og kneip brød, for så å betale for å se Martin Ødegaard spille med flaget på brøstet? Ja, vrede er riktig.

 

Litt av problemet er at jeg må bli seriøst, skal du spille sentralt må du også ha medspillere som vil gjøre hverandre bedre.

 

Hovedproblemet med lyskene er at det hemmer blodsirkulasjon. Virker som jeg har en hevelse eller lignende som hemmer blodsirkulasjon, litt samme som symptomer som røykeben. Har også fått påvist gilmores groin når jeg var 18 og slitt med lyskene siden da. Hadde også en sterk antibiotika kur i sluttet av tenårene etter å ha ligget med rundt 40 i feber. Ga opp i mange år og sittet mye på rumpa, festet i studietiden og levd ungdomslivet, men har nå tatt meg sammen og begynner å få en akseptabel utholdenhet igjen. Men sliter særlig med at beina blir tunge, lungekapasiteten er egentlig ganske bra. Tar sit ups som aldri før, men svikter litt på løpinga. Har lurt på om det har noe tenner og gjøre også, vært gjennom mange bedøvelser for å få på plass kompositt fyllinger. Vurderer seriøst tannprotese, ville blitt kvitt en rekke problemer. MMA passer meg så bra nå at jeg nesten blir forbanna. Når jeg tenker over det, er det også hodet - kan føle meg litt energi fattig til tider. Noe jeg også tror kan ha sammenheng med tenner.

 

Akkurat nå er føler jeg meg mer brukt som en maskot fremfor en seriøs idrettsutøver, med kjempeinteresse for fotball og som elsker å ta del på tribunen. Og akkurat nå, hater jeg nærmest alle og enhver på fotballbanen. 

 

Om noen har forslag til noen profesjonelle jeg kan ta kontakt med, ville jeg satt veldig stor pris på dette. Tror ikke det er noen magisk pille som ville løst alle problemene mine.

Endret av Evolva
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...