hojohansen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg får decoder off på min Yamaha receiver når jeg kjører lyd fra Samsung tv. Jeg får bilde men ikke lyd. Jeg har prøvd forskjellige hdmi-kabler med samme resultat. Alt virket i går, jeg har ikke rørt noe som helst. Receiver er Yamaha RX-V371 Tv er Samsung ue55nu8005 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Du må aktivere HDMI CEC på TV, og HDMI Control på din Yamaha. Og trykke videre på OK knappen når du kommer dit. Da ser du at ARC er aktivert. Så må du skru av TV og receiver og skru på igjen. Lyd fra TV via ARC er AV 4. Endret 27. mars 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Takker, skal prøve senere i dag. Jeg trodde lyd fra tv via arc var av2? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Det hjalp ikke, men har fått det til nå. Løsningen var å trekke ut strømkabel, for så å sette den på igjen. Og vips - nå fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå