Sandormen Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 (endret) Beklager, dobbeltpost... Endret 18. mars 2019 av Sandormen
Sandormen Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 E-lege-konsultasjon er en riktig, riktig dårlig idè. Tenk på de ganger du ikke kommer gjennom på telefon til feks ‘internett-support, så du sender en mail... ...Og du får aldri svar... (Har sittet i andre enden og kjenner årsaken, innadgående). Forestill deg en overarbeidet lege, trøtt og sliten... Hmm, lurer du på hvorfor du aldri fikk svar fra internet-support?... ...-Fordi klientene man møter ansikt til ansikt/stemme til øre er faktiske mennesker. De hjelper man. -De andre er bare tekst... ? Kort og brutalt, men sant. I kontekst: Har du 200 venner på Facebook? Hvor mange kan du ærlig kalle ekte venner? 2? 5? -De andre er kun tekst(bilder) ?
Gaea Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 Jeg setter pris på muligheten til å sjekke hvor mye jeg har igjen på resepten selv, hva slags medisiner jeg står på og oversikten over vaksiner jeg har tatt på nett. E-helsehverdagen min har blitt mer oversiktelig. Aldri benyttet meg av e-konsultasjon selv om dette tilbys hos mitt legekontor, og kommer ikke til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå