Gå til innhold

Lian li o11 dynamic bra?


Anbefalte innlegg

Hei. Er ute etter et nytt kabinett. Har sett på lian li o11 dynamic og synes dette ser fantastisk ut. Er dette et anbefalt kabinett eller hva er det som egentlig anbefales?

 

 

 

 

 

 

Har det egentlig noe å si å ha et sånt kabinett som dette stående på gulvet og ikke bordet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Er ute etter et nytt kabinett. Har sett på lian li o11 dynamic og synes dette ser fantastisk ut. Er dette et anbefalt kabinett eller hva er det som egentlig anbefales?

 

Har det egentlig noe å si å ha et sånt kabinett som dette stående på gulvet og ikke bordet?

 

Vel, med tanke på at hele poenget med glass over "alt" er at den, og innmaten, skal være synlig. Så er det kanskje litt dumt å sette den på gulvet? ;)

 

Av støvhensyn bør man riktignok uansett aldri sette kabinettet direkte på gulvet.

 

Ellers finnes det også en versjon som heter "Air", som ikke har glass i front, men i stedet vifteplass for en radiator eller bare vanlige kabinettvifter. Filteret som er over disse vifteplassene virker dessverre litt for dempende på luft flyten, og anbefales i den henseende å ikke benyttes. Men da bør man ihvertfall ikke sette kabinettet på gulvet.

 

Jeg har "Air" versjonen selv, og den er kanskje det beste kabinettet jeg har bygd en maskin i til nå. Det lille den bygger ekstra i bredden i forhold til vanlige kabinetter, gjør at man får evig mye bedre plass til kabler. Det er lett å få til et pent bygg, selv om man ikke har allverdens med erfaring. Og det er jo kjekt, når den tross alt blir stående på "utstilling". ;)

Lenke til kommentar

Hei. Er ute etter et nytt kabinett. Har sett på lian li o11 dynamic og synes dette ser fantastisk ut. Er dette et anbefalt kabinett eller hva er det som egentlig anbefales?

 

 

 

 

 

 

Har det egentlig noe å si å ha et sånt kabinett som dette stående på gulvet og ikke bordet?

 

 

Jeg er iallefall kjempe fornøyd med O11 dynamic.

God plass til det meste og det ser fint og ryddig ut.

 

https://builds.gg/builds/lian-li-o11-dynamic-white-build-7314

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler også PC-011 Dynamic. Det er et gjennomtenkt kabinett til en god pris. Jeg har maskinen på et serverrom, så tenker ikke så mye på støv .. Det får noen andre mene noe om. Jeg bruker ikke støvfilterene, for slik å få bedre kjøling. 

 

Kjører 8 120mm vifter hvorav 3 er på 360mm radiator i bunn (inntak) og 3 er på 360mm radiator i topp (uttak). Har ellers 2 120mm vifter på sidepanel som inntak.Fungerer knall dette. Til å "ha glass over alt" kjøler dette ekstremt bra, og knuser enormt mye annet på markedet. Støyer svært lite også, viftene koser seg på 6-7 volt.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...