Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo v40 vs mazda 3?


Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter og vurderer bil nå, er bare lærling men jobber mye overtid, har ikke bestemt meg helt enda om jeg skal kjøpe men tenker å kanskje gjøre det siden jeg trenger. Har et budsjett på ca 200000,- og da lurer jeg på hva dere tenker. Har titta på mazda 3 2016 og Volvo v40 2014. Noen erfaring med en av disse eller noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Volvoen (summum utgaven) du tenker på. Det er veldig mye bil for pengene (etter min mening). Jeg har hatt bilen siden 2014 i hvertfall og er super fornøyd. Når det er sagt er det nesten selvmord å kjøpe fossil med tanke på hva politikerne gjør i forhold til avgifter/kostnader/ekstra for den gruppen biler. Kommer jo selvfølgelig ann på hvor man bor, men ville tenkt meg nøyd om mtp el vs fossil.

Lenke til kommentar

Bor på bondandet kan man si så jeg har litt lange avstander til steder. Har en liste med biler jeg tenker på men vil jo ha en bil som er god og kjøre, ikke dyr i drift og forbruk da. Sett på, audi a4 og a3, bmw 3 serie, Volvo v40 og v40 cc, mazda 3 og en 2016 vw passat. Noen flere tips? Er bør jeg rett og slett bare gå for høyere årsmodell?

Lenke til kommentar

Tja. Jeg kan i hvert fall si at jeg liker min volvo v40 veldig godt. Eneste jeg savner er 4x4, men da blir det fort en annen prisklasse.

Veldig lave service kostnader (nå kjører jeg veldig lite da, har har kun kjrt 50k km på ca 5 år). Min mor har en skoda yeti (veldig annen type bil) men den er utrolig god å kjøre. Får vel den noe rundt den prisklassen med 4x4, hengerfeste, 140hk osv. Også verdt å se på etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...