Gå til innhold

Microsoft har avdekket store hackerangrep knyttet til Iran


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123849734

Mens USA hacker aldri andre!

 

U,S,A! U,S,A!

 

Når USA gjør det så er det jo bare et virus som kommer fra et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Det er den her type idioti (Man kan, ergo gjør man det) som vil føre til det Kina og Nord-Korea har gjort i lang tid (dog av andre grunner), og som Russland driver med nå... ...Låse tilgangen fra et vidåpent internett, til et sentralstyrt internett.

Norges etteretningstjenester ønsker jo også ‘elektronisk grensekontroll’. -Jeg velger å tro at hovedgrunnen er bedre kontroll med hva som kommer utenfra. -Meeen, det tveeggede sverdet skaper utrolig mange nye potensielle problemer, uten å nødvendigvis løse mange ønskede problemstillinger. Damned if You do, damned if You don’t. Catch 22, etc, etc...

Lenke til kommentar

Det er den her type idioti (Man kan, ergo gjør man det) som vil føre til det Kina og Nord-Korea har gjort i lang tid (dog av andre grunner), og som Russland driver med nå... ...Låse tilgangen fra et vidåpent internett, til et sentralstyrt internett.

Norges etteretningstjenester ønsker jo også ‘elektronisk grensekontroll’. -Jeg velger å tro at hovedgrunnen er bedre kontroll med hva som kommer utenfra. -Meeen, det tveeggede sverdet skaper utrolig mange nye potensielle problemer, uten å nødvendigvis løse mange ønskede problemstillinger. Damned if You do, damned if You don’t. Catch 22, etc, etc...

Om det var så enkelt om ‘bare’ Iran, NK, Kina, Russland +++ var ‘pøbel-land’, så kunne man kanskje finne ut av en mellomting. Problemet blir litt mer komplisert om man gjør som meg, og anser USA+Israel som pøbel-land (I teknologi-politisk henseende). -Ja, så har vi et ekte problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...