Gå til innhold

Noen som vet om noen greie billige skjerkort?


Anderssb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det full støtte for dx9 på gf4 ti kortene da?

 

nei, det er nok ikke det, men jeg tviler på at denne fyren er veldig fremtids retta når han skal ha et kort til under høvdingen. :shrug:

 

 

Edit : jeg ville gått for et ti 4xxx (altså, en av gf4'ene med unntak av gf4mx som ville holdt meg unna)

mitt 9600 pro kan han få for 1000. og det er vel bedre enn gf4 da.... får 12700 i 2k1

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort til pcen min.

 

Noen som vet om noen greie til under 1000 kr???

Det hadde vært fint hvis du opplyst om hva slags utstyr du har fra før, da det ofte kan gi pekepinn på hva som lønner seg å kjøpe. Det kan hende flaskehalsen i ditt system ikke er skjermkortet.

 

F.eks. hvis du har en Pnetium III 500MHz, så er det ikke sikkert at Radeon 9600 non-pro er en fornuftig investering... Hva slags skjermkort du har fra før av kan jo også ha betydning, f.eks. hvis du har en GF4 TI4200 så gir det liten mening i å oppgradere til et skjermkort til rundt 1000 kr.

 

Hvis jeg antar at du har en brukbar maskin, så vil jeg stemme på et Radeon 9600 non-pro kort til 1000 kr, f.eks. dette.

Lenke til kommentar

Jeg har et gf2400mx kort. Max Payne 2 blir sirup og noen spill støtter ikke kortet engang. Ikke så rart. :D Ser etter et nytt kort som takler feks Prince of Persia. Og det må være skikkelig rimelig! Er Connect3d VGA-Card Radeon 9200SE 128MB DDR AGP DVI TV-Out Retail til 445 kr på www.psdata.no et bra valg?

Endret av Broseen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...