Ivan Drago Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Er ute etter et romslig kabinett, som er svært enkelt å jobbe med. Helst en støysvak strømforsyning også. Design betyr ikke noe, kun ute etter funksjonalitet. Hadde også vært kjekt med USB og FIREWIRE i front. Er chieftek fortsatt et bra valg ?
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Chieftc er jo ganske bra, ellers har de billige kabinetter på Komplett
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Jo kom på at Suntek er dritt kult og bra + at det er sub og firewire i fronten
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 For all del, ikke kjøp Qtec! Jeg ville gått for et Chieftec jeg, små og greie å skru i.
356speedster Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 AVANTECH Medium Server Tower Test av samme kabinett men i "titan" farge Har bestillt et selv
hasuwest Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 AVANTECH Medium Server Tower Test av samme kabinett men i "titan" farge Har bestillt et selv Hei! Har det toweret selv bare i Titan, må bare si meg veldig fornøyd! Genialt tower, veldig praktiskt. Nermest HELT skrueløst . Mange gode vifteplasser osv.. Tror ikke strømforsyninga på det toweret er så ille heller.
Eriond Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 AVANTECH Medium Server Tower Test av samme kabinett men i "titan" farge Har bestillt et selv Hadde helt klart gått for det kabinettet dersom jeg skulle kjøpe nytt i den prisklassen. Absolutt helt genialt det der.
TaZ Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 For all del, ikke kjøp Qtec! Jeg ville gått for et Chieftec jeg, små og greie å skru i. Hva er så gale med Qtec! Billig og ok kabinett Holder på og bygge en maskin med dette kabinettet https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og det er helt ok til den prisen.. USB og lyd i front..og plass til 2 80mm bak og 1 i front
hasuwest Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 For all del, ikke kjøp Qtec! Jeg ville gått for et Chieftec jeg, små og greie å skru i. Hva er så gale med Qtec! Billig og ok kabinett Holder på og bygge en maskin med dette kabinettet https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og det er helt ok til den prisen.. USB og lyd i front..og plass til 2 80mm bak og 1 i front Har bygget endel PC'r med Q-Tec kabinettet. Det er helt ok kabinett, men strømforsyninga derimot er ikke til å stole på.. Akuratt bygget en maskin med dette kabinettet, og strømforsyninga klarer ikke å gi den nok strøm så maskina restarter seg så fort det blir litt "stress" arbeid for den, spenningene er heller ikke veldig stabile.
koks Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 AVANTECH Medium Server Tower Test av samme kabinett men i "titan" farge Har bestillt et selv Hei! Har det toweret selv bare i Titan, må bare si meg veldig fornøyd! Genialt tower, veldig praktiskt. Nermest HELT skrueløst . Mange gode vifteplasser osv.. Tror ikke strømforsyninga på det toweret er så ille heller. Jøss, jeg trodde ikke Avantech og Avance var det samme, men etter å ha sett nærmere på Avantech-siden hos komplett ser jeg jo at det er Avance. Dette kabinettet har jeg selv (i svart matt, ikke hvitt da), og dette er det beste toweret noensinne + TOTALT skrueløst: ->Eneste du må skru på plass er strømforsyninga ->Hovedkort "proppes" inn ->Harddisker osv "slides" inn i medfølgende rammer ->Ekspansjonskort har sånn "trykk-ned-sak" istedenfor skruer ->Vifter klikkes inn i spor Mange vifteplasser (12cm foran nede, 2x8 bak, 1x8 på siden utenfor pci-plassene, 1x8 på andre siden utenfor harddiskene) - Ikke i aluminium Knappen utenpå cd-åpningen treffer ikke åpneknappen til alle cdrommer, så du har ikke helt valgfrihet her (den treffer knappen til pioneer slot-in cdrommen, men ikke til lite-on cd brenneren min, husker ikke helt hvorfor, men tror det er fordi lite-on knappen stikker litt utenfor brenneren så den blir trykket inn konstant)
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 500spenn ja. Hmm hva med et AOpen hq08 til 274 på mpx, her. har kjøpt meg det selv og er kjempe fornøyd, lett å modde og fin plass å jobbe i.. >GOD JUL mvh BalleMann
hasuwest Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 500spenn ja. Hmm hva med et AOpen hq08 til 274 på mpx, her. har kjøpt meg det selv og er kjempe fornøyd, lett å modde og fin plass å jobbe i.. >GOD JUL mvh BalleMann Veldig billig da . Men har hørt at det er store varme problemer med det tower(ref. tester og hw sider). Og så er det jo veldig stort?
Windoge Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet490.htm
Bluebeans Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Har Chieftec. Er helt fornøyd. Vis du skal casemode og gjøre masse tull så veit jeg ikke om Chieftec er det beste.
bjorn432 Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 AVANTECH Medium Server Tower Test av samme kabinett men i "titan" farge Har bestillt et selv helt enig. supert kabinett har 2 stk. selv. kjøpt på komplett. blir snart et tredje og tror jeg jeg gir det 10 av 10 (muligens 10,5 av 10 )
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 500spenn ja. Hmm hva med et AOpen hq08 til 274 på mpx, her. har kjøpt meg det selv og er kjempe fornøyd, lett å modde og fin plass å jobbe i.. >GOD JUL mvh BalleMann Veldig billig da . Men har hørt at det er store varme problemer med det tower(ref. tester og hw sider). Og så er det jo veldig stort? Jo det er litt lite plasser til vifter, man har du en hullsag, dremel eller lignende skulle det jo gå greit å ordne med flere plasser. mvh BalleMann
Ivan Drago Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 har AVANTECH Medium Server Tower USB i front ? evnt firewire ?
356speedster Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 har AVANTECH Medium Server Tower USB i front ? evnt firewire ? nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå