Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Morrowind?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet om noe bedre en å kjøre et spyd opp i ræva på en intedanende mudcrab ?

 

Ja, å kjøra ein slagøks oppi raua på ein intedanende Rickling.

 

 

Hva er det med folka som lurer på hva som er best? Du burde gå med det som er tøffest, og det du har mest lyst tell. ALT er bra på sin måte. Det finnes ikke no

"hva er best?" i morrowind... vel nesten da, men alt funker fint sålenge du ikke er for cocky. Jeg for en like svære dumme Orcer med SVÆRE økser! Thats my thing, sellom det er best eller ikke.

 

 

Du burde kjøpa GoTY samlinga, alle expansionene er morro. Bloodmoon synes jeg vart veldig morro, sellom det dro på systemet, men det funka akkuratt. De har fått tell kulde stemninga sjekkelig bra. Kle deg godt man, kle deg godt.

Lenke til kommentar

Sats heller på Gothic 2. (dukker under pulten med ei bok over hodet i påvente av å få noe kastet i trynet)

 

Neida... Morrowind er helt greit. Det er veldig gøy en stund, men så forsvinner det. Spillet har forsåvidt ubegrenset med levetid, noe som både er en styrke og en svakhet. Du kan risikereå bli sittende og tenke: ****** så kjedelig, jeg begynner på nytt. Så husker du hvor mye arbeid du har gjort med den karakteren du har og tenker, nei jeg fortsetter. Og slik blir verden til slutt tom og kjedelig.

 

Fant faktisk ikke spillet så veldig kreativt etter en stund. Det er mer eller mindre forutsigelige oppdrag, NPC-er er ikke særlig livlige(de sier stort sett det samme, samt de er alltid på samme plass).

 

Men for all del. Det er gøy en stund. Men om du har spillt MMORPG antar jeg at du vil bli skuffet, og vil finne det kjedende.

Lenke til kommentar

Hvis dy synes Morrowind høres bra ut etter å ha lest om hva det er for noe, ikke fordi andre mener det er bra, da er det bare å kjøpe det. Du må nesten selv bedømme hva type spill du liker, og om Morrowind høres ut til å passe din smak blir du nok ikke skuffet. Andre rollespill du kan ta en titt på, er Gothic 1&2 og KOTOR.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...