Gå til innhold

Matched Betting - noen som driver med dette?


dabadapter

Anbefalte innlegg

Shit. På tide at jeg tar opp dette igjen. Nå som du er mer rutinert enn meg, kan du fortelle hvilke sider du har brukt så langt? Og hvordan har du satt inn pengene? Paysafecard eller?

 

Og forresten: hvis du setter inn 1000kr på en side og får 1000 i bonus. Og til slutt får disse 2000,- over på Smarkets.. 

tar du ut 1000 kroner fra Smarkets (altså de du måtte bruke for å få bonusen?) Eller hvordan gjør du det? 

Endret av Speltlompe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kikker jeg litt på det nye opplegget «Vipper». Virker ganske drøyt å kunne tjene de summene. Det lever litt kapital først da. Har du sett det? 

 

Yikes. Krever litt kapital først, ja.. 

Jeg holder meg til matched betting en stund til. Ting tar tid meg meg, tydeligvis.. men frem mot sommeren skal jeg prøve å fullføre de samme bettingsidene som du har gjort på denne korte tiden. Gleder meg til å ta fatt på de større bonusene etter hvert. 

Lenke til kommentar

Yikes. Krever litt kapital først, ja.. 

Jeg holder meg til matched betting en stund til. Ting tar tid meg meg, tydeligvis.. men frem mot sommeren skal jeg prøve å fullføre de samme bettingsidene som du har gjort på denne korte tiden. Gleder meg til å ta fatt på de større bonusene etter hvert. 

Man sparer mye tid når spillene taper hos bookie og vinner hos Smarkets! Jeg har registrert meg via Vipper sidene og bruker Neteller når jeg har mulighet. Får da noen poeng her og der. Tenker satse mer på dette etterhvert når jeg har bygget meg opp litt bank!  :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 4 måneder senere...
AtlasWinner skrev (På 12.8.2023 den 15.10):

Hva er slacken din? :) lyst å dele?

Du finner den på Sofapenger. Send mail til admins der :)

BET365 skrev (5 timer siden):

Hei!

Finner ikke Coolbet som bookmaker i oddsmonkey lenger. Noen andre som har samme problem?

Ja, den forsvant for en tid siden. Du kan sjekke ut Oddsportal feks. Ellers er Coolbet ganske grei å finne odds hos manuelt.

^fmj skrev (2 timer siden):

Hvilke tjenester bruker dere til innskudd og uttak?

Litt diverse. En del som har forsvunnet for norske kunder i det siste. Luxon, Jeton og kryptovaluta det går i for min del. Mer info her https://linktr.ee/sofapenger

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...