Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

V70 2000, sliter med nærlys


Vegard O

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med nærlyset på bilen, og håper noen har hatt lignende problem. Jeg er ikke mye til bilfyr, og bruker som regel google / youtube hvis det er noe som må gjøres med bilen. Nå fant jeg ingen som hadde lignende problem.

 

Problemet er at nærlyset lever sitt eget liv. Alt anna lys funker som det skal. Noen ganger skrur de seg på bilen,andre ganger ikke. Lyser de ikke, hender det at det kommer når jeg rikker litt på releene bak sparkeplata, noen ganger har det null effekt. De kan også plutselig begynne å lyse etter å ha kjørt en stund uten at jeg har vært borti releene.

 

Jeg har bytta de to releene jeg har under der, er vel ett til starter og ett til lys. Har også bytta sikringer, og bryterboksen pga ødelagt feste. Mistenker at det er dårlig kobling ved releene, men det er så dårlig plass under der at jeg syns det er veldig vanskelig å sjekke. Hvordan i huleste får man bytta noe der lurer jeg på ?

 

Noen som har andre ideer, uten at jeg må få tak i en liten person til å sjekke relekortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...