Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll mangler. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på ukjent farvann.. Det sto på norsk her da.. ledetekst (administrator)?

Da kom det opp et svart vindu.

Skal jeg skrive det etter der det står c:\WINDOWS\system32>? Eller trykke enter først?

 

Kan jeg ikke forstyrre hele systemet om jeg begynner med dette?

 

Leste et sted at å fikse dette manuelt bør kun gjøres av erfarne brukere.. og at uerfarne brukere bør benytte en spesial-programvare som er utviklet for å reparere windows-feil.

PC-repair-kit. Er det til å stole på?

Endret av Brills
Lenke til kommentar

Nå er jeg på ukjent farvann.. Det sto på norsk her da.. ledetekst (administrator)?

Da kom det opp et svart vindu.

Skal jeg skrive det etter der det står c:\WINDOWS\system32>?

 

Kan jeg ikke forstyrre hele systemet om jeg begynner med dette?

 

Leste et sted at å fikse dette manuelt bør kun gjøres av erfarne brukere.. og at uerfarne brukere bør benytte en spesial-programvare som er utviklet for å reparere windows-feil.

PC-repair-kit. Er det til å stole på?

Hei,

 

Ledetekst er den norske oversettelse av command prompt. Teksten er tatt fra Windows Central hvis du ønsker en utdypning om de forskjellige kommandoene.

 

Helt ufarlig. :-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Ledetekst er den norske oversettelse av command prompt. Teksten er tatt fra Windows Central hvis du ønsker en utdypning om de forskjellige kommandoene.

 

Helt ufarlig. :-)

Takk for svar! Fant tilsvarende oppskrift på microsoft sine supportsider også etterhvert.

Jeg har prøvd nå, så får vi se hvordan det går. Ser ut til at det går litt sent, har kommet til 40 % nå, og det sto lenge på 20 % først.. Men vi har litt trøbbel med treigt nett her for tiden, så kanskje det er årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...