Gå til innhold

Beste/Verste "reality TV"


pkalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan jo lage reality av TG. Kalt det for Nerdene...

Men nissene på låven er noe av det beste jeg har sett.

 

En jeg kjenner trodde det var ekte og ringte inn til TVnorge og skulle ha navnet på den Gamle dama. (Rasist-dama)..

 

:lol::lol::lol: Hehe Nerdene hadde jo faktisk vert et kult konsept..

 

 

"10 Nerder låst inne i en Hall, bare 5 Datamaskiner, bare den sterkeste overlever!" osv 8)

 

Jeg melder meg på! Skal banke de andre nerdene! :evil:

Lenke til kommentar

 

:lol::lol::lol: Hehe Nerdene hadde jo faktisk vert et kult konsept..

 

 

"10 Nerder låst inne i en Hall, bare 5 Datamaskiner, bare den sterkeste overlever!" osv 8)

 

Jeg melder meg på! Skal banke de andre nerdene! :evil:

 

Det var faktisk en ide det. Vet det er sånne små rom hvor de som er VIP sitter på. (Er iallefall det jeg er blitt fortalt) så man kunne jo hatt Nerdene der.

Lenke til kommentar
hvis du kan banke andre mennesker så er du ikke nerd.. en ordentlig nerd bruker tiden til å sitte foran dataen.. ikke pumpe vekter. :)

 

Du tar feil... Jeg kjøpte meg vekter for 1-2mnd siden og jeg pumper mens jeg brenner CDèr. Tar 1serie når jeg brenner en CD.... (Får faktisk trent endel)

Lenke til kommentar
hva med heller 10 nerder, 10 datamaskiner.. 9 psu'er som går istykker etter så og så lenge? og når de går i stykker, så kommer lilla røyk ut bak.. så kan de sitte der og spille og kopiere mens presset stiger.. hvilken psu går nå?

 

bra idè, men lar seg neppe gjennom føre på den måten... det må isåfall være den som har lastet ned minst som burde bli stemt ut... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...