Gå til innhold

Hva fikk dere til jul? (litt tjuvstart her?)

Sandiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag fant jeg ut at jeg får tjue kondomer med banansmak (ja, jeg pakket den opp... :blush: )

haha :D

Tør jeg spørre hvem du fikk dem av?

En kompis. Nei, fikk dem ikke av bestemor hvis det var det du håpet på... :D

Eller bestefar.

Skrevet

vel, jeg for min del VET at jeg får noen gamle spill, penger i større mengder og en modulartang(en tang som lager nettverkskabler. utover det er alt ukjent. hittil... :evil:

Skrevet
Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul.

Jehovas Vitne? :thumbdown:

Skrevet
Omg. hvor dyre gaver dere får da. Er bare 19 og foreldra mine syntes julegaver er noe tull. Burdsagsgave får jeg enda, men da bare av foreldra mine (fikk bare en gave til bursdagen min jeg!) Uansett. Vil jeg tippe jeg får null til jul.

Kødder du?! for/gir du ikke gaver?! Det er jo det jula handler om! Hvis det er sånn for dyrt og sånn så gir man jo gaver til andre også så det går i null (kansje litt over da :p )

Skrevet
Fikk gave av en kompis der har spanderte middag og fylla på meg idag. Gikk vel 1000kr på meg idag. :green: Det hadde blitt billigere for han å kjøpe noe til meg. :ermm:

Men du verden så mye hyggeligere det er å bli satt pris på på den måten...

des,OUT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...