Freakai Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 (endret) God dag. Chilimobil, apn-settings. Noen som kan fortelle hva de har? Mobilen er brukt med annet abonnement problemfritt og andre i området har chili og andre teliaabonnement uten problem. Jeg har 4 av 5 prikker og 4g iflg tlf, men det virker å være begrenset til en viss nedlastingshastighet. Endret 27. januar 2019 av Freakai
Janvik Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 God dag. Chilimobil, apn-settings. Noen som kan fortelle hva de har? Mobilen er brukt med annet abonnement problemfritt og andre i området har chili og andre teliaabonnement uten problem. Jeg har 4 av 5 prikker og 4g iflg tlf, men det virker å være begrenset til en viss nedlastingshastighet. Hvilken hastighet måler du mot hvilke tjenester?
Bernt_ Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 Har Chilimobil jeg også og opplevd ustabilitet denne helga her. Jeg tror det er fordi de hadde i går vedlikehold på Min side og sikkert noen andre tjenester. Tror de blir stabilt som vanlig i morgen. Dette skrev de på Facebook siden:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå