Gå til innhold

Skal på jobbintervju i morgen. Noen som veit hva jobben går ut på?


Anbefalte innlegg

Her er jobben 

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=137645431

 

Skjønner godt hva dem gjør når dem snakker med kunder, men hva gjør stillingen ellers? 

 

Tenker på: 

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • God planlegging i samarbeid med de andre servicelederne
  • Tett oppfølging av dagens produksjon
  • Følge opp prestasjoner mot fastsatte mål

Kan jo tenke meg, men kanskje noen andre vet mer eksakt?

Jeg søkte egentlig bare på nysgjerrighet. Forventa egentlig ikke å få svar med en gang.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er jobben

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=137645431

 

Skjønner godt hva dem gjør når dem snakker med kunder, men hva gjør stillingen ellers?

 

Tenker på:

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • God planlegging i samarbeid med de andre servicelederne
  • Tett oppfølging av dagens produksjon
  • Følge opp prestasjoner mot fastsatte mål
Kan jo tenke meg, men kanskje noen andre vet mer eksakt?

Jeg søkte egentlig bare på nysgjerrighet. Forventa egentlig ikke å få svar med en gang.

Grattis!

Kjekt å komme så langt som intervju :)

 

Det handler nok bare om å enige om hvem som skal jobbe med hva og vite hva som jobbes med til enhver tid slik at en alltid har et godt estimat å komme med for når noe er ferdig og hvor lang tid det vil ta.

 

Det siste man vil høre er "vet ikke".

 

Det er nok ting som i relativt stor grad går av seg selv allerede - det er jo en godt etablert bedrift, men det er nok bare en ordlyd for å si at de ikke vil ha en som står med tomt blikk og ikke klarer å svare kunden på spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er jobben 

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=137645431

 

Skjønner godt hva dem gjør når dem snakker med kunder, men hva gjør stillingen ellers? 

 

Tenker på: 

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • God planlegging i samarbeid med de andre servicelederne
  • Tett oppfølging av dagens produksjon
  • Følge opp prestasjoner mot fastsatte mål

Kan jo tenke meg, men kanskje noen andre vet mer eksakt?

Jeg søkte egentlig bare på nysgjerrighet. Forventa egentlig ikke å få svar med en gang.

 

Planlegge serviceordre/reperasjoner sammen med delelageret, selgere etc. Samt sørge rett booking av time. Utstrakt kundebehandling.

Dagens produksjon så menes det nok at mekanikere blir fulgt opp mtp tidsplan etc(og evt fylle på med uanmeldte besøk).

 

Avdelingen har nok egne budsjett og mål, som dere som service rådgivere kan være med på å nå. Blant annet ved salg av serviceavtaler, mer salg(vindusviskere etc), samtidig som dere også er første kontaktpunkt for en kunde med problemer eller service.

 

Hvis du går inn på et verksted/salgs område, så vil det sitte noen som tar imot kunden(nøkkelen), forklarer hva som skal skje, tar imot kunden når bilen er ferdig og der går igjennom service(hva som er gjort osv).

 

Får du stillingen, så vil du uansett få opplæring gjennom Møller systemet :)

 

Fordel å være positiv uansett hvilken type kunde som kommer(for det er mange forskjellige typer).

 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjekt du lurer :)

Nei... Føler jeg hadde et bra møte. 

Jeg ringte par dager senere for å informere om at jeg må ta permisjon i september. På møtet sa jeg at kjærringa va i permisjon nå, som antyder at jeg skal ha det senere men det kom ikke fram på møtet. 

Dagen etter så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk jobben. KAN jo vare tilfeldigheter men who knows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...