Gå til innhold

GeForce 3 Ti 200 Innstalering


eetaare

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kunne hjelpe meg med en feil jeg får når jeg skal innstalere driverne til GeForce 3 Ti 200.

 

Uansett, hvilken versjon av driverne jeg prøver meg på fra nvidia, får jeg på slutten av innstalasjonen denne feilmeldingen: "Parameteren er feil".

 

Jeg har avinnstalert alt, før jeg har prøvd å innstalere nye evrsjoner av driverne, men dette har ikke utgjort noen forskjell.

 

Jeg har til nå prøvd med 5 forskjellige driver versjoner, men ingen fungerer. Hva er det som kan være galt?

 

Dere kan se bildet av feilmeldinga her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes skjermkortet under enheter i kontrollpanel ? Sikkert da med et utropstegn..

Fjern skjermkortet, og reboot.. Da skal maskina finne skjermkortet under oppstart, prøv da å installere driverne.. Verdt et forsøk..

Har prøvd det sånn ca. 10 ganger nå. Uten hell. Derfor spør jeg her..

Lenke til kommentar
Hvilken produsent er kortet fra??

 

Har samme kort fra Creative (med nvidia-chip).

Kortet vil ha nvidia-drivere, men fungerer kun med creative sin verson av driveren.

 

44.04 fra creative sine sider ;)

Har samme problemet. Artige saker, det der. I Linux funker derimot nVidias egne drivere prikkfritt.

Lenke til kommentar
Finnes skjermkortet under enheter i kontrollpanel ? Sikkert da med et utropstegn..

Avinstaller skjermkortet, og reboot.. Da skal maskina finne skjermkortet under oppstart, prøv da å installere driverne.. Verdt et forsøk..

XP installerer ikke automatisk drivere som ikke er signert av MS, du må

gjøre det manuelt...

 

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...