Gilbert Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 1) beklager hvis det er feil forum 2) beklager hvis jeg blir beskylt for å ikke ha prøvd selv Hei Jeg vet omtrent ingen ting om cookies, men ønsker ganske enkelt følgende: en kake som gjør at brukeren ikke kan oppleve { dette } før det har gått 24 timer. korleis??
FuLu Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Mye lærerikt her: http://www.php.net/manual/en/features.cookies.php http://www.php.net/manual/en/function.setcookie.php
Gilbert Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 manual er vel og bra, har lest og lært (forresten veldig greit å referere til for å få høyere postcount ). men jeg er så sliten og klar for juleferie at jeg håpet noen kunne være så greie å rett og slett skrevet de få linjene som behøves (hvis ikke hadde jeg jo ikke skrevet i dette forumet), så jeg får ferdig prosjektet og kan hoppe i julesofaen forran tv'en og starte juleferien...
FuLu Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hehe, tenkte jeg meg det ikke Hvis du vil at en cookie skal leve i 24 timer så kan du gjøre dette: <?php $showmein24h = 1; if(!isset($_COOKIE['showmein24h'])) { setcookie("showmein24h", "0", time()+86400); } else { $showmein24h = $_COOKIE['showmein24h']; } ?> <html> <head> <title>cookietest</title> </head> <body> <?php if($showmein24h) { echo "Brukeren vil se dette når 24 timer har gått"; } else { echo "Brukeren vil se noe helt annet her"; } ?> </body> </html> Endret 19. desember 2003 av FuLu
Gilbert Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 da kan jeg gå i dvale til nyttårsaften... tusen takk fulu, og en riktig god jul!
FuLu Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jo god jul, når de dagene kommer Edit: geesh, klarte å skrive feil Endret 19. desember 2003 av FuLu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå